معرفي كتاب كمك درسي نمونه دولتي و تيزهوشان معرفي كتاب كمك درسي نمونه دولتي و تيزهوشان .

معرفي كتاب كمك درسي نمونه دولتي و تيزهوشان

معرفي كتاب هوش ششم و نهم پويش بهترين كتاب هاي هوش

نمونه سوالات و آزمون ها: براي ارتقاي نمره آزمون، نمونه سوالات و آزمون هاي مربوط به مباحث آزمون در كتاب هوش نهم تا دهم گنجانده شود كه اين امر به داوطلبان كمك مي كند تا با سوالات و نحوه پاسخگويي به آنها آشنا شوند.

پاسخنامه مفيد و كاملا تشريحي: كتاب هوش نهم علاوه بر نمونه سوالات و آزمون ها بايد داراي پاسخنامه كامل نيز باشد. نكات و نكات ذكر شده در اين بخش مي تواند كمك بزرگي در راهبردهاي حل مسئله و نحوه پاسخگويي به سوالات باشد.

انواع كتاب IQ كنكور 9 تيزهوشان

كتاب هاي هوش ششم نهم در واقع مجموعه اي از منابع آموزشي است كه به دانش آموزان كمك مي كند تا براي آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان آماده شوند. اين كتاب ها با در نظر گرفتن سطح دانش دانش آموزان تهيه شده و شامل موضوعاتي مانند هوش بصري، هوش رياضي، هوش منطقي، هوش محاسباتي و غيره مي باشد. علاوه بر اين، برخي از كتاب ها به صورت موضوعي به هوش خاص مي پردازند. در برخي ديگر، همه هوش ها ارزشمند هستند.

 

نوع ديگري از كتاب هاي تيزهوشان نهم تا دهم كتاب هايي هستند كه در قالب كتاب درسي نوعي هوش را بيان مي كنند و با مثال هاي مختلف موضوعي را در ذهن دانش آموز قرار مي دهند. برخي ديگر صرفاً به دنبال افزايش سرعت تست و ايجاد تسلط، تمركز و دقت در داوطلب هستند. برخي نيز براي اهداف تعميم و بررسي آماده مي شوند و معمولاً به عنوان فلش كارت يا كيت تست يا آزمون هاي جامع به بازار عرضه مي شوند. به همين دليل هنگام خريد تيزهوشان نهم هوش بايد به نوع نياز، سطح دانش آموز و مواردي از اين دست توجه كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۴:۲۳ توسط:پويش موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :