معرفي كتاب كمك درسي نمونه دولتي و تيزهوشان معرفي كتاب كمك درسي نمونه دولتي و تيزهوشان .

معرفي كتاب كمك درسي نمونه دولتي و تيزهوشان

انواع كتاب كار فارسي عربي و رياضي پويش:

انواع كتاب كار فارسي عربي و رياضي پويش

كتاب كار فارسي پويش: اين كتاب براي دانش‌آموزان پايه‌هاي اول تا ششم دبستان منتشر شده است. اين كتاب شامل درسنامه‌هاي كامل و جامع، تمرينات متنوع و خلاقانه، و آزمون‌هاي دوره‌اي براي سنجش يادگيري دانش‌آموزان است.

كتاب كار نگارش پويش: اين كتاب براي دانش‌آموزان پايه‌هاي سوم تا ششم دبستان منتشر شده است. اين كتاب به دانش‌آموزان كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي نگارشي خود را در زمينه‌هاي مختلف مانند داستان‌نويسي، نامه‌نگاري، و گزارش‌نويسي تقويت كنند.

كتاب كار املا و لغت پويش: اين كتاب براي دانش‌آموزان پايه‌هاي چهارم تا ششم دبستان منتشر شده است. اين كتاب به دانش‌آموزان كمك مي‌كند تا به طور كامل املاي كلمات را ياد بگيرند و دايره لغات خود را گسترش دهند.

كتاب كار عربي پويش: اين كتاب براي دانش‌آموزان پايه‌هاي هفتم تا نهم متوسطه اول منتشر شده است. اين كتاب شامل درسنامه‌هاي كامل و جامع، تمرينات متنوع و خلاقانه، و آزمون‌هاي دوره‌اي براي سنجش يادگيري دانش‌آموزان است.


كتاب كار رياضي پويش: اين كتاب براي دانش‌آموزان پايه‌هاي اول تا نهم دبستان منتشر شده است. اين كتاب شامل درسنامه‌هاي كامل و جامع، تمرينات متنوع و خلاقانه، و آزمون‌هاي دوره‌اي براي سنجش يادگيري دانش‌آموزان است.

كتاب كار هندسه پويش: اين كتاب براي دانش‌آموزان پايه‌هاي هفتم تا نهم متوسطه اول منتشر شده است. اين كتاب به دانش‌آموزان كمك مي‌كند تا مفاهيم هندسه را به طور كامل ياد بگيرند و مهارت‌هاي حل مسئله خود را در اين زمينه تقويت كنند.

علاوه بر اين كتاب‌هاي كار، انتشارات پويش كتاب‌هاي ديگري نيز در زمينه‌هاي مختلف مانند علوم، قرآن، و مطالعات اجتماعي منتشر كرده است.

براي انتخاب كتاب كار مناسب، بايد به پايه تحصيلي دانش‌آموز، نيازهاي آموزشي او، و سبك يادگيري او توجه كرد.

همچنين مي‌توانيد قبل از خريد كتاب كار علوم، به صفحات مجازي انتشارات پويش مراجعه كنيد و نمونه‌اي از صفحات كتاب را مشاهده كنيد.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۰۲:۵۱ توسط:پويش موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :